Víte, kolik stojí copywriting jako Brno?

Nebudu vám mazat med kolem pusy – nejsem nejlevnější freelance copywriter na trhu. Zato vám ale nabídnu kvalitu a spolehlivost, kterou běžně nenajdete.

Vyladím vám web i blog

Napište si o texty, které stojí za to číst. A které čtenáře motivují, aby využili vaše služby. Vím, jak na ně! Na webu, na blogu i v newsletterech.

Jaká je cena za copywriting a co ji ovlivňuje

Získejte texty, které umí kouzlit

Někdy se říká, že psát umí každý. To sice ano, jenže…

Copywriting není jen o tom napsat pár vět bez chyb (po pravdě – není to ani jeho nejvýznamnější část). Mnohem důležitější je, aby se každý text čtenářům dobře četl a mluvil jejich jazykem. A aby tak trochu kouzlil. A proměnil je ve vaše zákazníky.

Přesně tohle moje texty umí. Mám totiž zkušenosti s psaním pro různé obory, přesah do řady dalších oblastí a hlavně osvědčené spolupracovníky, kteří mi pomáhají vyladit i zdánlivé drobnosti.

Jaká je cena za copywriting

Často se ptáte, jaká je cena za SEO copywriting a další služby. Je to jednoduché – pracuji s hodinovou sazbou, která je stejná, ať už chcete natextovat e-shop, nebo jen napsat PR článek.

Aktuálně je moje sazba 1 100 Kč/hod.

Co za ni získáte?

  • Víc než 15 let zkušeností, které mám s profesionálním psaním. Díky tomu vím, jak připravit různé typy textů tak, aby byly co nejefektivnější.
  • Přesah do dalších oborů. Mám základy SEO, UX/UI, HR & employer brandingu a rád pracuji i s psychologií barev. To všechno rád využiju ve váš prospěch.
  • Copywritera, který sleduje trendy. Snažím se být v obraze a pořád se zlepšovat. A tak vám pomůžu třeba i s přípravou správného zadání pro AI (a poradím, kdy se vyplatí ji využít).
  • Práci 3 lidí. Všechny texty kontroluje ještě copywriter Michal a korektorka Jana, kteří nepřehlédnou snad žádnou chybu. K vám tak putují vybroušené texty, které pak společně doleštíme.
  • Kontakty na další profíky. Spolupracuji i s dalšími specialisty, kteří se věnují online marketingu. A za které můžu dát ruku i do rozpálených kamen. Je to hlavně Tom, který vám pomůže s tvorbou webu a online byznysem, Eliška, která ovládá sociální sítě a marketingové strategie, a Artur, který to umí s PPC a online marketingem.

Proč se vám Copy jako Brno vyplatí

I když jsem samostatný copywriter, nabízím vám podobné výhody jako agentury. Od striktního dodržování termínů až po texty vybroušené několika lidmi.

Oproti většině freelance copywriterů (o umělé inteligenci ani nemluvě) vám tak můžu nabídnout kvalitnější služby. A přitom mnohem levněji, než na kolik by vás vyšly u agentury.

Na co se mě často ptáte

Asi vás to nepřekvapí, ale jednotná cena neexistuje. Záleží vždy na rozsahu práce, složitosti tématu, dodaných podkladech a tak dále a tak dále… Ale nebojte se, nebudete kupovat zajíce v pytli – jakmile od vás dostanu zadání a potřebné informace, připravím orientační rozpočet.

Obecně můžu říct, že:

  • průměrně dlouhý a průměrně složitý blogový článek zabere 4–5 hodin práce, a to včetně rešerší, psaní, SEO či revizí a korektur;
  • napsat průměrně rozsáhlou webovou stránku trvá asi 2 hodiny;
  • běžný PR článek připravím zhruba za 2 hodiny;
  • produktový popisek do 2 odstavců je hotový přibližně za půl hodiny;
  • jeden automatický e-mail vytvořím obvykle za 1 hodinu.

Samozřejmě. Copywriter nemusí být odborník na danou oblast – zvlášť když texty budou číst hlavně laici. Zároveň se ale v tématu musí alespoň základně orientovat. Jen tak dokáže čtenářům ukázat přínosy a udělat z nich vaše klienty.

Proto od vás vždy chci, abyste mi svoje služby a produkty popsali. A spoustu informací mi dodá i Google nebo AI.

Na rozdíl od většiny dalších freelancerů nepracuju sám. Než vám článek, webovou stránku nebo jiný text pošlu, vždycky ho projde ještě další copywriter a korektorka. Díky nim odstraním všechny případné nejasnosti, chyby a překlepy. A vy dostanete co nejlepší texty.

Výstupy navíc vždy posílám v domluveném termínu. A samozřejmostí je i správná práce se SEO a klíčovými slovy nebo využití znalostí z dalších oborů.

Záleží to na tom, co potřebujete. Jestli čekáte, že za 5 minut vytvoříte skvělé texty na web, které vás odliší od konkurence, tak vás zklamu. Výsledek bude v lepším případě průměrný (spíš ale ještě horší – nudný, nepřirozený a plný vaty).

I s umělou inteligencí totiž musíte umět pracovat. A věnovat tomu dost času. Pak můžete vytvořit obstojný text, který stačí jen dopilovat.

Počítejte ale s tím, že vás taková práce může stát i několik hodin. Čím to je? To vám vysvětlím v e-booku Jak využít AI v copywritingu.

Samozřejmě, neznamená to ale, že je to vždy ta lepší cesta. Záleží to na tom, jak budou texty vypadat. Tedy kolik jste si s nimi (s pomocí AI) dali práce.

Počítejte raději s tím, že jen „lehké učesání“ většinou nestačí. A že často je potřeba všechno výrazně přepsat.

Jasně. Když to dává smysl, rád si ji vezmu na pomoc. Třeba při vyhledávání informací, aktualizaci článků nebo při přípravě publikačního plánu. Důležité pro mě je, jestli mi dokáže zrychlit a ulehčit práci. Pokud ano, jdu do toho!

Kontakt

Dejte svému webu šťávu!

Připravím texty, které vás odliší od konkurence a pomůžou vám získat lepší pozici ve vyhledávání. A hlavně – s jejich pomocí proměníte běžné návštěvníky webu ve své zákazníky.
Logo Copy jako Brno
Jak využít AI v copywritingu
Zajímá vás, jak při tvorbě textů využít AI a na co si dát pozor? Stáhněte si e-book zdarma!

Copyright © 2025 Jan Němec – Copy jako Brno | Cookies | Osobní údaje | Realizace: Tomáš Fabián